Masacru ‘automobilistic’! Varianta TV.


Publicat de:     in data de:  8 March 2011  |  Niciun comentariu

Reclamele tv pentru masini sunt un dezastru. Rar am gasit un concept genial. Nu sunt doar carcotasa, dar ce se intampla cu acei ‘creativi’? Au cazut in apa, s-au scufundat si ‘compun’ cu tubul de oxigen la gura? Chiar nu puteti gasi caracteristica principala a unui brand/model comercializat, pe care sa o promovati? Nu vreau sa par neinitiata, in ale masinilor, si motoarelor in ‘doua sute de cilindri’ combinate cu nu stiu cati cai putere. Dar, tot pot sa observ modul in care marcile celebre isi considera consumatorii niste idioti. Cam toate masinile sunt la fel (toate sunt cutii de tabla, care iti propun niste ‘baloane’ si centuri pe post de siguranta, mai ales cand dezvolta un cuplu masiv si cand pot atinge ‘suta’ in cateva secunde), diferenta fiind facuta de finisaje, dotari, motorizare (doar pe ‘ici pe colo’). Pentru ca poti sa ai cea mai bengoasa ‘japoneza’ si din cauza unui filtru sa ramai blocat in mijlocul drumului. Asa ca… sa purcedem!

Noul Mercedes CLS va scoate din padure. Bai, padurenilor si nespalatilor!
The best or nothing!

Noul CLS. Am zis da, da, da, am urlat chiar, un da foarte hotarat. Masina este o bijuterie si nimic mai mult. Ei, dar cum putem promova aceasta bijuterie? Pai gasim un actoras/model, il plasam in cabana din padure, obosit si plictisit de oras. Pana intr-o zi, cand vede bijuteria si decide sa se intoarca la ‘viata’. Imaginea ‘podului’ este sugestiva. WTF? WTF? Mercedes, top of the tops, crème de la crème, si doar atat? Un ‘hobo’ care isi scoate costumul mancat de plosnite si masina il convinge sa faca acest pas? WTF x 1.000.000 de ori! In cazul in care nu m-ati inteles. Dragilor, puteati sa aratati masina (era de ajuns), sa atatati, sa intrigati, sa faceti un joc de lumini si umbre, sa dezvaluiti treptat audientei fiecare linie de design. Era mult mai interesant. Produceti masini superbe, la standarde de lux si doar un frustrat din padure imi puteti oferi? (Cred ca ati inceput sa va bazati prea tare pe renume!!!)

Watch this video on YouTube.

VW Jetta este glumeata cu muncitorii. Doua codite blonde, niste sani cupa D si doua halbe de bere erau perfecte!
Spotul VW Jetta este o catastrofa. ‘Das Auto’, cum sa nu! Si conceptul spotului si masina si cei doi ‘muncitori’ in salopete, ce fac eforturi supra-omenesti sa acopere ‘bolidul’ din show-room cu o bucata de material, ca sa nu ii zic carpa. De ce va bateti joc de oamenii din spatele propriei masini? Sunt satula sa vad mecanici idioti in reclame si mai idioate. The FUCK, oamenii astia construiesc masina, va contruiesc visul, cei din show-room il vand, chit ca doar lustruiesc tabla de pe ea. De ce trebuie sa ii faceti retarzi, pe cei ce imbraca salopete si incapabili sa vada ca ‘domne’, masina are personalitate, nu poate fi acoperita, trebuie sa fie admirata’? Pe dracu’!

Toyota nu va mai fi niciodata ‘a mea’ sau ‘a ta’.
La polul opus se afla Toyota si sloganul ‘My Toyota’. O alta injuratura imi scrasneste printre dinti. Dupa ce ati chemat mai multe Toyote inapoi la service, mda, cred ca e doar masina voastra, si cam atat! Adica a designerilor, a inginerilor, si in final a dealerilor. Oamenii care mai credeau in acest brand v-au cam intors spatele. Priusul ala odios va mai scoate la lumina si doar peste ‘oceane’. Veniti repede cu ceva inovativ, faceti pitch, vreau creativi destoinici!

Renault propune noua rasa: barbatul retard. Life is too short to be…
Renault ma aduce de fiecare data in stadiul de ‘lacrimi’. Cum, un cretin retardel este invitat de o domnisoara apetisanta sus, la o cafea si singurul sau raspuns este “Ah, nu, dar mie imi place sa conduc!” Sa inteleg ca v-ati suparat fix pe singura categorie ‘strong’, adica a barbatilor si v-ati hotarat sa ii faceti si retarzi, pentru ca oricum sunt prosti daca aleg un astfel de model (Megane GT line, roar roar). Cred ca Renault are un alt tip de umor, am inteles, frantuzesc. Puteti sa il pastrati, ma rog, creativii, sa isi bage acest umor….

Watch this video on YouTube.

Watch this video on YouTube.

Nu-i asa ca si barbatul vostru ‘urla’ Zombie in masina, la stop? Nu-i asa? Este fix un comportament masculin. Life is too short to be boring? Eu cred ca termenul era ‘boning’. Pentru ca niciunul dintre cei doi barbati de mai sus nu are parte de ‘boning’.

Nissan Juke va trimite la culcare.
Nisssssan Juke si melodia cu ‘Twinkle, twinkle little star…” Mesajul este clar: somn usor, inca un design fasait, inca un cross-over fasait, pentru ca asa sunt cross-over-urile din toate domeniile. Struto-camile oribile, specializate in nimic. Juke nu este nici SUV nici roadster, nici off-road, este un ‘ceva’ cu un design hibrid monstruos, ce te invita la somn. Noapte buna, Juke, tu si toate jucariile, luminitele si artificiile tale. Oare cine te va cumpara? Ah, da, Zana Maseluta. In niciun caz tinerii din reclama (targetul). In RO tinerii au preferinte ‘H’AUDI -STICE’.

Watch this video on YouTube.

Volvo va spala parbrizul cu trompa. Iar ca solutie alternativa mai propune si divortul.
Si in final Volvo. De ce, de ce VOLVO? Cat de mult iubesc acest brand, cat de mult! Si ce dezamagitori sunteti in idei.
Da, da, da Volvo este un brand jucaus, atat de jucaus, de iti pune frana in oras, cand te ‘plimbi’ prin citadela. XC60 este o ‘superbitate’ de masina, nu ma mai satur sa o admir. Si ce spot catastrofal are pentru tv. Cine, oare cine a venit cu ideea aia cu elefantul? Nu-i asa, peste tot in lume, la fiecare semafor, vine un elefant si iti sterge parbrizul. Iar eu pana acum am trait intr-o iluzie, crezand ca sunt ‘homies’ pusi pe japca! Am inteles, doar ati importat reclama, voice-over, si atat. Slab, spre catastrofal. Iar, avem un gen de ‘umor’ si o idee.. Si anume, intr-un Volvo (masina care face totul pentru tine, sau in locul tau) poti ‘observa’ lumea, te poti holba in vitrine, poti admira femei pe trotuar, cand nevasta e langa tine!! Absolut. Pardon, sa nu vorbim de alcool. Sigur ca da! Pot sa va mangai pe ‘capsoarele’ patrate? Nu? Bine, alta data, atunci.
Isi mai aduce aminte cineva de faptul ca Volvo a inventat centura de siguranta? Stiti ce e mai trist? Ca ei au uitat asta!

Watch this video on YouTube.

Exista si reclame ingenioase, si in general sunt idei simple si de efect. De cand ne-am hotarat sa complicam toata industria aceasta de ‘promovare’ rezultatele au devenit dezastruoase. Haideti sa facem o calatorie anevoioasa si sa ne intoarcem la SIMPLU. Multumesc.
In Romania, alegerea unei masini este si va fi o chestiune serioasa. Suntem prea saraci sa facem alegeri pripite. Nici cei bogati nu isi schimba masinile ca pe sosete. Deci sa lasam glumele, sa adaptam totul la nevoile pietei locale. Am inteles, nu avem piata locala. Sa va fie rusine atunci, VW si Mercedes (ar trebui sa generalizez dar nu este cazul), ca nu va ganditi mai mult la noi. Da, la noi, romanasii smecheri si cocalari. Cred ca avem cele mai multe Passat-uri si Mercedes-uri, chiar mai multe decat arabii. Cred ca avem cele mai multe masini de lux si nu le tine nimeni evidenta. Pentru ca saracia este pentru prosti, va spun eu, de fapt, suntem al dracului de bogati.

964 total views, 1 views today